spannenderoadtrip.reismee.nl

spelen in t bos en op t strand

We ontbijten bij de subway met een lekker broodje en nemen elk een grote kipsalade mee voor lunch en crossen weer verder. Menno wil eigenlijk vandaag heel ver rijden maar ik ben r een beetje klaar mee. We rijden naar t meer waar we twee trails lopen. Een een stuk langs t meer maar deze is niet erg interessant want we lopen hele stukken over een geasfalteerde weg

en

 een door dicht regenwoud.

Heel gaaf om te zien hoe bomen hier over andere bomen heen groeien en vooral t mos dat op veel plaatsen in de bomen groeit.

O

Ook zijn de bomen gigantisch hoog hier en sommigen wel meer dan 400 jaar oud!

hierna rijden we naar Ruby beach. Dit is een strandje wat in t Olympic National Park ligt helemaal afgelegen aan de kust.

Om op dit strand te komen moeten we eerst een steil pad omlaag volgen om beneden aangekomen over tientallen aangespoelde boomstammen heen te klimmen.

Daarna zijn we op t stenen strand.

Ook hier zijn weer haystacks in t water en t is weer redelijk eb dus we lopen er heen en kijken of er wat in de getijdenpoelen te zien is.

Ook eten we hier op t strand leunend tegen een boomstam onze salades op. Best goed toeven zo.

Eind vd middag klimmen we weer omhoog naar de auto en rijden we langs de kust terug.

We stoppen nog even bij een wc aan een ander strand en ik zie daar dat je hier met je auto op t strand mag rijden.

Yes!!

Dit laat ik me geen twee keer zeggen en terwijl Menno nog op de wc zit geef ik alvast gas.

Yeehaa!!!! Menno staat verbaast te kijken waar ik gebleven ben dus ik haal hem maar ff op en dan spelen we nog ff verder.

Best leuk zo spelen met een fourwheeldrive. :)

In t dorpje halen we pizza en peuzelen deze op de hotelkamer op. 's Avonds kijken we de zonsondergang vanaf t strand waar we de zon in de zee zien zakken.


Weer een dag voorbij..... t gaat echt te snel.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!