spannenderoadtrip.reismee.nl

op doortocht naar de kust

Gisteren een lange rit gehad maar omdat we weer vroeg op pad waren toch redelijk op tijd gearriveerd in Kennewick.  Oke.... dit is niet helemaal eerlijk want we zijn weer de tijdsgrens overgestoken en zitten nu weer in pacific time dus min 9 uur. We hebben er weer een uur bij gekregen.

In Kennewick besluiten we gezellig naar de bioscoop te gaan. Pirates 5 draait en da's altijd lekkere aktie en maffe humor.

Hierna gaan we lekker uit eten. t Lijkt wel een date!!!

Vandaag rijden we verder naar Salem. Dit is de hoofdstad van Oregon.

We komen mooie bruggen tegen zoals "the bridge of the Gods"

Onderweg stoppen we bij twee watervallen die we uitgebreid bekijken.

Alleen de weg erheen is ook al mooi. Je rijdt de hele tijd onder bomen door.

In Portland bezoek ik de dierentuin

en Menno gaat de Japanse tuin en de rozentuin bekijken.

Dan is t helaas spitstijd en komen we in de file terecht als we Portland uit willen rijden. Na bijna een uur extra reistijd komen we moe aan in ons hotel waar we nog ff t zwembad en bubbelbad in duiken. Dat frist lekker op.