spannenderoadtrip.reismee.nl

aan de kust.... de stille oceaan vol met beestjes....

voor de eerste keer deze vakantie laat wakker geworden en op naar t ontbijt wat hier geweldig moet zijn. Inderdaad niks mis mee.... Vers fruit van aardbeien en frambozen tot partjes grapefruit zonder velletje, warme bessenflappen en kaneel-appelrollen, slagroom, eieren, roomkaas, croisants en nog veel meer. En dit alles weer met uitzicht op de oceaan.....

Na een uur komen we rollend weer de ontbijtzaal uit.....

In t bubbelbad dan maar want door onze volle buiken hebben we nog geen zin om aktief te gaan doen.

Rond t middaguur vertrekken we dan toch voor een kort rondje verkennen.

We rijden langs de kust op zoek naar de grijze walvissen. Al bij t eerste uitkijkpunt hebben we bingo. Ik tuur in de verte en hoor wat blazen........ bijna recht onder me! Er zwemt er een op zo'n 10 meter van de kustlijn. Cool!!!

Bij t tweede uitzichtpunt wat nog veel hoger ligt kunnen we er een een half uur lang langs de kust volgen.

Bij de derde stop zien we monsterlijk veel vogels op een rots zitten

en op t strand beneden liggen zeehonden te zonnen.

We rijden langs nog een uitkijkpunt wat "the devils punchbowl" wordt genoemd.

Bij vloed geeft dit leuke effecten. Helaas is t nu hartstikke eb dus pech.

Na deze leuke rondrit gaan we wederom in t bubbelbad en vanaf daar zien we nog meerder walvissen voorbij schuiven. Best aso dit.

's Avonds gaan we uit eten bij een van de beste restaurants van Newport. Alweer op date :)

En ja hoor... jullie raden t al....

daarna nogmaals bubbelbad terwijl we naar de ondergaande zon kijken.