spannenderoadtrip.reismee.nl

Yellowstone 1

Zo..... afgelopen 5 dagen heel veel op pad geweest en weinig cabin of bed gezien dus nu ff een update:

Donderdag tm zondag hebben we in Yellowstone national park rondgereden op zoek naar voornamelijk wildlife. Dit houdt in: heel vroeg op en laat naar bed aangezien wolven meestal alleen zichtbaar zijn bij zonsopgang en beren liever uitslapen tot een uur of 12,13. Yellowstone zelf is megagroot. Om van de noordingang waar wij zaten naar de westingang te rijden is ongeveer 2 uur en naar de oost of de zuidingang nog langer. Wij willen alles zien dus we rijden ons suf.

Vrijdagochtend inderdaad twee wolven gezien redelijk dichtbij (ongeveer 300 meter afstand) in Lamar Valley. Eindelijk onze eerste wolven. Vorige keer hier hebben we ze niet kunnen spotten.

We zien hier onze eerste grizzlybeer heel ver weg die er vandoor gaat als de wolven in de buurt komen.

Ook zien we nog een coyote.

Verder die dag komen we nog bizons, wapiti's en gaffelbokken tegen en bij de wc hadden zwaluwen hun nesten gebouwd.