spannenderoadtrip.reismee.nl

huiswaarts

Om 8 uur opgestaan, ontbeten, de handbagage verder ingepakt en een dikke fooi neergelegd voor de kamermeisjes want we laten de kamer niet zo netjes achter.

Ivm terreurdreiging zijn er in Amerika niet zoveel afvalbakken op straat en onze auto was na een maand touren een hele grote afvalbak geworden. Alles wat we uit de auto haalden laten we achter in de hotelkamer. Inclusief de koelbox die niet mee kan en de wandelstokken.

Om half 10 gaan we rijden richting vliegveld waar ik met pijn in m'n hart me los moet rukken van de auto. (mag ie echt niet mee?)

Op t vliegveld moeten we nog met een treintje naar onze gate waar we een half uur later dan gepland opstijgen.

We lezen wat, we snacken wat, ik schrijf de laatste bloggen, we kijken nog wat vakantiefoto's terug .....

Het blijft apart om terug te vliegen en een hele nacht over te slaan maar zeker ook omdat t midden in de zomer is en t de hele vlucht niet donker wordt. Maar als we landen is t straks 09;00 uur in de ochtend terwijl t in seattle pas midden in de nacht is.

Wat hebben we veel gezien en beleefd! En t was op sommige punten ook zeker spannend!!

We hebben 5105 mijlen gereden ( 8410 km), 9 staten doorkruist, heel veel wildlife gezien en eindelijk ook de wolven die al zolang op ons verlanglijstje stonden. En we hebben onszelf overwonnen tijdens hikes.

Thuis gaan we eerst flink bijslapen en de poezen ophalen want die hebben we echt wel gemist.

Iedereen die met ons meegeleefd heeft dank jullie wel.

En tot de volgende keer.

En waar de reis dan heengaat weten we zelf nog niet maar dat er een volgende komt is wel zeker. :)